11 Ekim 2010 Pazartesi

Nice Aylara...


Evetttttt. Birinci ayımızı doldurmuş bulunuyoruz.

Hasta yatağımda ızdırap dolu bir bayram sabahındaydı, blogu açmaya karar verdiğim an. Bir ay geçmiş bulunuyor o sabahtan şuana kadar. Toplamda 67 konu açmışım. Ana konu tabii ki sinema olmuş. Bundan sonra konular daha çeşitlilik gösterecek diye umuyorum ama bakalım zaman neler gösterecek.

Bu bir ayda 1503 tekil kullanıcı ziyaret etmiş blogumuzu. Toplamda da 5065 hit olmuş. Ne yalan söyleyeyim başlarken bu sayıların olacağını düşünmüyordum. Ziyaret edip yazıları okuma nezaketinde bulunan herkese teşekkür ederim  ama yorumlarda istenilen düzeyde değilsiniz onu da ekliyeyim. 67 konu açmışım, gele gele 105 yorum gelmiş :D

Her türlü eleştirinizi e-mail yoluyla bekliyorum.

Her zaman beklerim...

6 yorum:

  1. Sık kullanılanlarımda 4 blog var. En yeni sizsiniz. Takipteyim.
    1 ayda 1500 hit. Ben 6 ayda ulaşabilmiştim o sayıya :) Ama ben bu kadar akıcı yazamıyordum :P
    Nice aylara...

    YanıtlaSil
  2. Keşfi bekleyen cümleler içindir tüm çabası.. İki tanık var Onu anlatabilecek; biri DİLİ biri de DÜRÜST KALEMİ. Olanı biteni sindirmiş yeter Ona Kendi Derdi!
    Daha bir çok cümle ile anlatabilirdim ama bunu uygun gördüm nacizane(!). Kelam Meleğini şahit tutup Kalemine daha başka nice yazılarla düş evreninden gelen ışıkların gözüm ve gönlüme ilişmesi dileğiyle! İyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  3. Yılları da görürsünüz inşallah. Takipteyim efenimm :)

    YanıtlaSil
  4. 1001. kişi benim biliyor musunuz :D
    1000'i kaçırdım diye üzüldüm ama 1001 daha güzel geliyor şimdi kulağıma :)
    Emeğine sağlık. Mimar Sinan'ın belgeselini ararken nette, burdan bulmuştum. Ogündür bugündür takip ediyorum. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  5. Kardeş eline sağlık. Hergün olmasa da bilgisayara oturdukça bakındığım bloglardansın. Bozmadan devam...

    YanıtlaSil
  6. Güzel blog. Daha çok aylar görürsünüz inşallah.

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...