15 Kasım 2010 Pazartesi

CMYLMZ - Soru & Cevap (2010)


Gelmiş geçmiş en komik Türk'tür Cem Yılmaz benim için. Gerçi son yıllarda sinemaya bulaştıktan sonra, o saf (katışıksız) güldürücülük özelliği zayıflasa da bir çoğumuzun gözünde, hala 1 numaradır Cem Yılmaz. Hani hep derler ya 'o mu bu mu şu mu' diye. 'Nasıl ya? Cem Yılmaz varken diğerlerine ne gerenk var ki?' tonundayımdır hep bunlar söylendiğinde. Özellikle son zamanlarda Şahan Gökbakar'la kıyaslanması vs bir hayli rencide ediyor beni :)

Kendisinin sinemayla yaşamaya başlamasından sonra, onu tanımamızı sağlayan Stand Uplarına uzunca bir ara vermişti Cem Yılmaz. Taa ki 2008 yılında çıkan CMYLMZ'ye kadar. 3 saate varan abartısız kahkaha tufanıydı bence. Tamam hala o ilk showlarından kalma esprileri vardı. Ama ne olacak ki? Bir espirinin 1 kullanımlık olduğu hangi Stand up el kitabında yazıyor?

Bu seferki 2008'deki gibi değil. Adı üzerinde soru-cevap üzerine kurgulanmış bir şey. Hatta kurgulanmış demek bile yanlış. Bildiğin soru-cevap. Hani üniversite gençleriyle yapılan traji-komik tv programları var ya, onun sadece komik olanı. Üniversite gençliğinin defosu daha az çıkmış en azından...

Çevremden edindiğim kadarıyla birkaç grupta toplanmış eleştiriler. Adam yapmış abi diyenler, işte normal gibi diyenler, hep eski espriler diyenler ve bu sonuncusunu biraz abartıp 'ayy buna mı komik diyorsunuz ''elmacık kemiğim hiç kıpırdamadı bilenem'', ''en fazla 3 kere güldüm'', ''5 kere sırıttım'', ''2 kere gülümseyip 1 tane kahkaha attım toplamda'' gibi garip kasmavari söylem geliştirenler vee hak verdiğim küfürün topuzunu kaçırdığını söyleyenler... Ben idare eder diyorum. Eğlenerek izledim. İzledikten sonra diğer tüm Cem Yılmaz yapımları gibi bu da monitörümün sağ alt köşesinde akıp duruyor kendince.

Haberi olmayanlara duyurmuş, haberi olanlara da yüksek beklentiyle izlemelerini söylemiş olalım...

1 yorum:

  1. Hiç haberim yok. Hemen bakınayım şuna, Ne yapmış bakalım :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...