19 Ekim 2010 Salı

The EVENT - Nihayet Sezon Onayı Geldi!!!


Tanıtımını yapmıştım dizinin başladığı hafta (The EVENT (2010) - Harbiden OLAY Bir Dizi!!!). Dizimizle ilgili sevindirici haber var :)

Beklentiler, beklentileri gayet güzel karşılayan pilot bölümü ve onu takip eden bölümler derken diziye iyice bağlandık. Mükemmel denilebilecek pilot bölümü 3.7 gibi bir pilot bölüm için hiç de az olmayan reytingle yürekleri serinletirken, sonraki haftalarda sırasıyla 2.9, 2.4 ve son yayınlanmış olan 4. bölümün de 2.2 reyting almasıyla herkesin aklı geçen seneye gitmişti ister istemez. İkinci bir FlashForward tramvasına şahsen Ben iyice hazırlamıştım kendimi. Önceki sevdiğini kanserden kaybetmiş ve yeni sevdiğinin de kanser olduğunu öğrenen biri psikolojisine girmiştim ne yalan söyleyeyim. İyice sarılamıyorsun; elden gidecek belli. Tamamen bırakamıyorsun; seviyorsun...

Şaka şaka o kadar değildi :P Ama harbiden diziden soğuduğumu hissediyordum. Zira FlashForward'dan ayrılması çok zor gelmişti geçen sene. Neyse ki tüm bu düşünceler şimdilik rafa kalktı NBC'den Angela Bromstad'ın haberini verdiği sezon onayıyla. 22 bölüm olacakmış ilk sezon. Aman kalkmasın da 1 bölümün lafını etmeyiz :D

Takipçileri varsa, bu açıklamayla beraber diğer bu sezon başlayan NBC dizilerinden Outsourced ve Law & Order: Los Angeles dizileri de sezon onayı almışlar. Onların takipçileri de sevinebilirler :)

Kapı gibi kaynak

2 yorum:

  1. Yaşasınn! 4. bölümün ardından iyi geldi bu haber;9

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel dizi. Sevindirici bir haber.

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...