24 Kasım 2010 Çarşamba

The Big C - 13 Bölüm Kime Yeter!!?


Sezon başında tanıtım yazısını da yazdığım The Big C'nin ilk sezonu bitti...

Yeni dizilere başlarken illa bir ürkeklik oluyor insanda. ''Ya reyting canavarına kurban giderse'', ''ya konuyu abuk sabuk biçimce ele alırlarsa'', ''ya sezon ortalarına doğru ellerine yüzlerine bulaştırırlarsa'' gibi birçok şüphe peydah olur, ilgili diziye başlama arefesinde. Haliyle çok ümitli bile olsanız bazı dizilerden, yine de dereyi görmeden paçaları sıvamayalım mantığına bürünürsünüz.

Bu sene seçtiğim aksiyonu ve bilim-kurgusu bol dizilerin arasına şöyle en softundan bir şeyler de eklemeyi düşünmüştüm. ''Aman şurasını kaçırma, aman burasını affetme, sezon ortasında lazım olur bak'' dedirtmeyecek, kafa yormayacak bir şey. İmdadıma The Big C yetişti. İşinde gücünde yaşayan kenar mahalle insanları... Sorunlu öğrenciler... Asi evlatlar... Bunların üstüne bir de ajitasyonun dibine vurmak üzere hazırda bekletilen ölümcül hastalık silahı...

Neyse fazla lafa gerek yok. İlk bölümden itibaren bütün bu resim bir anda değişmeye başladı. O kadar değişti ki tanıtım yazısında kullandığım ''Haddini Bilen Sevimli Dizi'' ibaresinden bile pişman oldum. Gerçi o başlığı her gördüğümde bir kere daha seviniyorum şimdilerde. ''Hiç yoktan süper bir dizi daha nasıl kazanılır''ı çok güzel anımsatıyor :)

Diziye iyice bağlandıktan sonra daha da gürleştirmiştim ''yav 13 bölüm olur mu bu dizinin bir sezonu'' repliklerini ama şimdi daha bir gür söylüyorum. O kadar içi boş dizi 23-24 bölümleri görürken bu tür diziler nasıl 13'te kalırlar cidden inanması zor. Bari yeni sezon yaza kalmasa. Beklemekten kanser olmayalım durduk yere. (kötü espri biliyorum :P)

Özellikle 12. bölümü bir kenara not etmenizi tavsiye ederek izlemenizi -bir kere daha- şiddetle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...