12 Şubat 2011 Cumartesi

Karayip Korsanları 4 - Sparow Bu Sefer Ab-ı Hayat Peşinde


Bir itirafla başlıyım, başladığında hiç sevmemiştim bu seriyi. Tabii izlemeden! İkinci film çıktıktan sonra, bir şekilde izlemek zorunda kaldım ve inanılmaz gülmüştüm. Burada kendi adıma bir ironi var aslında. Daha sonradan her üç filmi de izleyince, seriyi sevme nedenim olan ikinci film en sevmediğim halka oldu. Özellikle ilk filmin bazı sahneleri hala çıkmıyor aklımdan. İlk girişteki limana ayak basış sahnesi olsun, sonrasında Sparow'un ufacık limanda koca bölükle köşe kapmaca oynaması olsun...

İkinci filmin dvdsi çıktığında üçüncü film çoktan vizyona girmişti. Tabii hemen sinemaya koştum. Aslında bu tür filmlerin devam filmleri genelde pek hayırlı sonuçlar vermez. Onun için üçüncü filmden fazla da ümidim yoktu lakin beklentilerimin çok üstünde çıktı. Hele hele filmin sonu, o zamana kadar gördüğüm en iyi sonlardan biriydi.

Bu güzel üçüncü filmden sonra, serinin devam edeceğinin haberlerinin gelmesi de fazla sürmedi tabii. Film hala vizyondayken dördüncü film, konusuna kadar belliydi. Tek sıkıntı vardı, Keira Knightley ve Orlando Bloom olmayacaklardı. Zamanla düzeltirler aralarını dedim ama düzeltememişler demekki yeni başrollerimiz değişmiş bu filmde. Keira Knightley'nin yerine Penelope Cruz gelmiş. Bence olmamış ama seri devam etsin de olsun varsın diyelim geçelim :) Tabii Ian McShane'nin varlığı da etkili bu kabullenmekte. En sevdiğim aktörlerden biridir kendileri. Özellikle son zamanlar rol aldığı The Pillars Of The Earth adlı mini diziyi kaçırmayın. Daha önceden izleyip bir de yazı yazmıştım, fikir edinmek isteyenler bakabilir.

Bu serinin benim için olmazsa olmazı, kesinlikle o muhteşem müziği. Her üç filmin de soundtrack albümlerini arka arkaya dinlemek gibisi yoktur. Yapın bak, pişman olmayacaksınız :)

Bu arada seri gümbür gümbür devam edecek. 2011 Mayıs'ta vizyona girecek bu filmden sonra 2013 ve 2014'te serinin beşinci ve altıncı filmleri geliyor. Jack Sparow olsun da :)

İşte ilk fragman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...