5 Kasım 2010 Cuma

New York'ta Beş Minare Nasıldı?


Malum, birçoğumuzun uzun zamandır beklediği film vizyona girmiş bulunuyor bugün itibariyle. Beklentilerimi önce şu daha sonra da ikinci fragmanla beraber şu başlıkta söylemiştim.

Şahsen kalabalık salonlarda film izlemek pek tercih ettiğim bir şey değil. Bu yüzden bu haftasonu gitmeyi düşünmüyorum. Filmi izleyenlerden de garip, birbiriyle çelişkili ve kafa karıştıran yorumlar gelmeye başlayınca bir sorayım dedim. İzleyenler nasıl buldular filmi?


08:12:2010 itibariyle anket bitmiştir. Sonuçlar;
Güzel  41---- 34.17%
Muazzam
 28---- 23.33%
Normal  24---- 20.00%
Çok Kötü  15---- 12.50%
Kötü   12---- 10.00%
Toplam : 120---100.00%

11 yorum:

  1. İzleyenlerin söylediğine göre film çok güzelmiş. Mahsun Kırmızıgül'e neden hala önyargıyla yaklaşılıyor anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. @Emre
    Öyle de baksana herkes kötü demiş ankette :D

    YanıtlaSil
  3. Kötü ve çok kötü diyenler çıkmış. Kesinlikle önyargılı olduklarını düşünüyorum. Bu filmi izleyip de Türkiye standartlarına göre çok kötü demek sadece önyargıyla olur.

    YanıtlaSil
  4. Filmi az önce izledim. Kötü diyenleri anlamak mümkün değil.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar bu kadar tepki vermeyin. Önyargıdan kurtulmak zordur. Hala türkücü, kro olarak görenler var Mahsun Kırmızıgül'ü. Ne yaparsa yapsın kötüleyecek insanlar her zaman olacak.

    YanıtlaSil
  6. Az önce çıktım filmden. Kötü demek haksızlık olur. Normalle güzel arasında kaldım. Türkiye standartlarına göre sorulduğuna göre güzel diyorum :)

    YanıtlaSil
  7. @ Ferrunde
    Ben de dün izledim filmi aynı düşüncedeyim:) Türkiye standartlartına göre değerlendirecek olursak güzel diyorum. Niyet ortaya koyan bi film, destekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar izninizle ben kötü diyorum.

    YanıtlaSil
  9. Medyatik bir konuyu ele almış, oyunucluklar ve senaryo mükemmele yakın, belli ki üzerinde çok çalışılmış...Bu arada standart derken, hangi filmle kıyaslıyorsunuzda standart diyorsunuz, mesala benzer konuda The Siege, yada Babil, the Hurt lucker...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Adsız,
    Genelde adsız yorumları türlü sorunlar olduğu için kabul etmiyorum ama sorunun cevabı önemli sanırım.

    Standart desem eyvallah da Türkiye standartları deyince herkesin aklına, kişinin Türk sinema kalitesine göre bu filmi değerlendirmesi gelmeli sanki. Tür olarak değil yani, ülke sinemasına göre ne durumda. Bunun sebebi de kişisel olarak dünya sinemasıyla Türk sinemasını karşılaştırınca biraz geride olduğumuzu düşünüyor olmam.

    Bu arada nacizane oyum, normal.

    YanıtlaSil
  11. Ben Türkiye standartlarından herkes gibi Türkiye standartlarını anladım ve bence güzeldi o standarta göre.

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...