12 Aralık 2010 Pazar

OKUmaya Başlıyorum...


Kitap Değil OKUmaktır Esas Olan!!! yazısında, kitap ve okumak ilişkisine nasıl baktığımı söylemiştim. ''Her ne olursa olsun yine de, orda da değindiğim kadar az kitap bitirmiş olmamalıyım'' diyerekten Temmuz ayı itibariyle ufak çapta gaza geldim. Ve başladığım kitapları bitirme konusunda artık daha özenliyim.

Bu kararı verdikten sonra başladığım 6 kitabı da yine eski tarzıma göre okuyabildim, yani bitiremedim. Sonra baktım ki bu durumun ana sebeplerinden biri roman okumamammış. Hep araştırma ve yorum kitapları okuduğumdan, bildiğim bölümleri geçiyor ve böylelikle kitap bana göre bitse de nesnel bakışla bitmemiş oluyordu. Artık bitirmeye karar verdiğime göre ve ilk denemelerimde de başarız olunca aklıma -haliyle- roman okumak geldi. En azından bu geçiş dönemini yumuşatmak için. Hemen, birçok defa okumaya niyet edip vazgeçtiğim kitapları listeledim ve başladım bitirmeye.

Konuyu şuan açtığım için daha öncesine değinmeden, bundan sonra okuduklarımı değerlendirmeyi düşünüyorum. O sebeple Alamut: Fedailerin Kalesi, Alamut'a Dönüş: Güvercinin Gerdanlığı ve AŞK'ı pas geçiyorum şimdilik. Daha ilerde, yeniden kendi kitap okuma stilime dönersem yazacak bir şeyler kalsın hem :D

Kitap değerlendirmelerine başlamadan ufaktan bir ısınma satırgahı olsun istedim. Üzerine bir şeyler yazmaya değer kitap bitirirsem görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...