2 Ocak 2011 Pazar

Senai Demirci & Alper - Fatiha'nin Kapıları

Aslında bu şekilde post atmadığımı farkediyorsunuzdur. Şuana kadar kendimin yazmadığı hiçbir şeyi alıntılayaraktan post açmadım. Lakin önceki yazıda da (albüm tanıtımı) dediğim gibi albüm acayip sardı ve sözlerini yazma gereği duydum. Nette de olmayınca bir görev bildim. Bir nevi vefa göstergesi olsun...

Sanadır minnetim ki
Alemleri benim için terbiye etmektesin
Sevdiklerime sevdiklerini borç veren Sensin
Sevdiklerime benim vermeye yetişemeyeceğim
Veremesem kederlere boğulacağım
Veremediğim için kahrolacağım ihtiyaçlarının hepsini
Bana sormadan beni yormadan veren Sensin
Ya Rahmanurrahim
Sanadır kulluğumuz
Başkalarının önünde eğdirmedin bizi
Sensin medet umduğumuz
Senin yakınlığından beslenir ümitlerimizin hepsi
Sözümüzü katında dinlemeye değer gördün Sen
Sızımızı rahmetinin eşiğinde dua diye değerlendirdin
Merhametsizlerin merhametine terketmedin bizi
Acizlerin eline dilenci etmedin biz acizleri
Yolunda yürüt bizi ey Rahman
Yolun eyle kalbizi ey Rahim
Nimet verdiklerinin yoluna kabul eyle bizi ey Münim
İhsan ettiklerinin yanında tut biz mücrimleri ey Muhsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...