3 Ocak 2011 Pazartesi

Senai Demirci & Alper - Kalbin Çığlığı

Aslında bu şekilde post atmadığımı farkediyorsunuzdur. Şuana kadar kendimin yazmadığı hiçbir şeyi alıntılayaraktan post açmadım. Lakin önceki yazıda da (albüm tanıtımı) dediğim gibi albüm acayip sardı ve sözlerini yazma gereği duydum. Nette de olmayınca bir görev bildim. Bir nevi vefa göstergesi olsun...

Bilmeyi bilmeden
Kendimi bilmeden daha
Kendini bildiren Sensin bana
Beni, hep bilen Seni bilmekle onurlandırdın
Ey gaybı ve şehadeti bilen
Ey bilineni bilinmeyeni bilen Alim

Yüzüm yerde kalırdı
Tutmasan ellerimi
Beni bana verenim
Rabbim benim

Hiç görünmediğim ve hiç görmediğim zifiri karanlıklarda
Beni görüp kendine şahit eyledin beni
Hiç görmeyen beni
Hep gören Seni görmekle şereflendirdin
Ben gözlerim için teşekkür etmeye ayırsam bu ömrü
Yetmez ki ey kullarının ettiğini gören Basir

Şekil verdin şekle sığmayan o sonsuz güzelliğinle
Ve kalbimi verdin bana, evet kalbimi
Yeter dedin, bu kuluma yalnız bu kalbi yeter
Dedin ki; onunla yürüyecek, onunla koşacak, onunla konuşacak ve onunla görecek
Bu kalp öyle bir kalp ki
O kalpte yalnız Ben olacağım
Benden başka hiçbir şeye orda yer olmayacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...