26 Aralık 2011 Pazartesi

The Hobbit: An Unexpected Journey Fragmanı

Afişin orijinal boyutu için tıklayınız


The Lord of the Rings serisiyle büyülenmiş bir nesiliz arkadaşlar. En azından şanslı bir çoğunluğunu oluşturuyoruz neslimizin diyelim. Herkeste hemen hemen benzer etkiler yaratan bu muhteşem seriden sonra, akıllarda tek şey vardı; acaba Peter Jackson, Tolkien'in diğer eserlerini de perdeye uyarlayacak mı?

Neyse ya Hu. Yazmaya gerek yok sanırım. Bir zamandır devam eden fragman başlığı atmama alışkanlığımı, uzun zamandır beklediğim The Dark Knight Rises'in ilk fragmanıyla bozmuştum geçenlerde. The Hobbit: An Unexpected Journey'le de devamını getireyim. Ama bu kadar. Bundan sonra yok :)

Arkadaşlar fragman enfes olmuş. İlk çıktığı dakikadan itibaren kaç defa izlediğimi bilmiyorum. Ama fragmanı tamamen ezberlediğimi söyleyeyim şarkıyla (şiirin ilgili kısmı) beraber, oradan siz bir tahminde bulunun :)

Bir de fragmanın yayınlanmasına sevindim mi üzüldüm mü bilememeye başladım bir iki gündür. Hani hayatı devam ettiren ceninler bile 9 ay 10 günde ete kemiğe bürünüyor. Filmin vizyonuna daha tam 1 sene var. El insaf yani, bu fragmanı izletip de 1 yıl bekletmek...
Olmadı PJ :OLEYO:

Yazan: Fragmanın muhteşemliğiyle aklının başından gittiğinin farkında olmasına rağmen saçmalamaktan geri kalmamaya çalışan Mehmet :)

1 yorum:

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...