29 Aralık 2010 Çarşamba

127 Hours - Every Second Counts (2)


 18 Eylül'de, yayınlanan teaserla ilgili bir başlık açmıştım. O videoyla bile bekleme pozisyonuna geçmiştim ama son trailerden sonra izlenmezse olmaz filmlerden biri oldu 127 Hours. Zaten 5 Kasım itibariyle çeşitli festivalleri dolaşmaya başladı film ve neredeyse hepsinden geçer not aldı. Şuan itibariyle 18 tane adaylığı var toplamda, tabii Golden Globe de dahil.

Senenin en iyi filmleri arasında olduğunu bir şekilde ispatlamış gözüküyor. Büyük ihtimalle Ocsar'dan da 4-5 tane adaylık kapacak. Fragmanı izleyince ''nasılsa Inception'a vermeyecekler bari buna versinler'' dedim en iyi film oscarını. Fragmanla bu hükümlere ulaşmak sağlıksız ama hazır bu tür düşünceler oluşmuşken paylaşayım dedim :)  İzleyin fragmanı, yanlışsam söyleyin :)

Bu arada James Franco, kendini aşmış gibi gözüküyor. Nasılsa ödül törenini sunuyor, güzel bir estantane olur en iyi erkek oyuncu ödülünü alırsa.

Senenin en sevdiğim fragman ödülleri düzenlesem, kesinlikle ilk 5'e girer bu fragman. Film Türkiye'de 28 Ocak 2011'de vizyon görecek.

Buyrun; (HD izleyin bir zahmet :))

3 yorum:

  1. Gerçekten de çok güzel bir film gibi. Şu geç vizyona girme olayını ne zaman ortadan kaldıracağız bilmiyorum bu arada.

    YanıtlaSil
  2. @Esra
    Ben kestim ümidi. Millet filmi unutur biz hala bekliyoruz bir çoğu filmi.

    YanıtlaSil
  3. Fragman çok hoş. Sabırsızlandım izlemek için.

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...