28 Ocak 2012 Cumartesi

500. Gün Kitap Çekilişi

Blog vasıtasıyla tanıştığımız ve iyice kaynaştığımız bir arkadaşla görüştük bugün. Görüşmeyeli aylar geçmesine rağmen daha selamlaşmadan -ceee tadında- "500. günün hayırlı olsun" gibilerinden bir şey söyleyip güzel bir kitap seti hediye etti bendenize. Anlamadım ilkin. "Ne 500'ü, ne hayırlısı" derken, bloğun 500. günü olduğunu söyleyip bu meraktan kurtardı sağ olsun hemen :)

1 yılı geçtiğini biliyordum, hatta 500. gün de aklımdaydı ama aklımdan uçup gitmiş. Sağ olsun hem hatırlattı hem de güzel bir kitap seti hediye etti. Ben de "blogdan gelen bloga gitsin" diyerekten, arkadaştan da müsaade alarak, hediye ettiği kitap setinin yanına kendim de birkaç kitap ekleyip blog okurlarına hediye edeyim dedim.

Arkadaşın hediye ettiği set, aynı zamanda 2011'in en bi süper dizisi olan Game of Thrones'in uyarlandığı Taht Oyunları serisi. Set 3 kitaptan oluşuyor; Taht Oyunları, Kralların Çarpışması Kısım 1 ve Kralların Çarpışması Kısım 2. Kitaplar Sibel Alaş'ın çevirisi ve Epsilon Yayınları'ndan.

Ben henüz okumadım ama büyük bir aşkla okumayı bekliyorum uzun zamandır. Neyi beklediğimi de tam olarak bilmiyorum ama sanırım dizinin bitmesine kadar okumayacağım. Dizi bittikten sonra güzel bir okuma çeker, Taht Oyunları'nı daha bir güncel tutarım diyorum zihnimde. Zira ilk sezonuyla oldukça hak etti böyle bir özel planı :)

Benim eklediğim kitaplar da Nazan Bekiroğlu'nun İsimle Ateş Arasında'sı, Albert Camus'un Yabancı'sı ve de Franz Kafka'nın Dönüşüm'ü. Her üç kitabı da şiddetle tavsiye edebilirim. Nazan Bekiroğlu okumayan varsa İsimle Ateş Arasında biraz değişik gelebilir ama ilaç niyetine okunmalı. Öyle bir kitaptır kendisi. Zaten şahit olduğum kadarıyla Nazan Bekiroğlu'nun tüm yazdıkları bu durumda. Diğer ikisine herhangi bir şey söylemeyi zül sayıyorum. Okumadan ölünmemeli kategorisine kafadan girerler. Çok mühim ve de lezizdirler.



Çekiliş
11 Şubat'ta noter huzurunda yapılacak çekilişle 2 kişi belirleyeceğim. Yok hafız, tabii ki çekiliş mekanizması olan bir site kullanacağım :) Büyük ihtimalle wmaraci.com veya random.org sitelerinden birini olacak. Çekilişe katılmak için 10 Şubat 23:59'a kadar şunları yapmanız yeterli;
-Blogu izlemeye almak (sağda),
-Bu sayfanın altına (blogu izlemeye aldığınız üyelikle!) yorum yapmak.

Bir de sosyal medyada fazla takılmadığımdan gerekli duyuruları yapamayacağım. Durum böyle olunca da kendi aramızda eğlenme ihtimalimiz doğuyor. Bunun önüne geçmek için yukarıdakilere ek olarak şunları da yaparsanız (zorunlu değil!), ekstra çekiliş hakkınız olacak;
-Blogun facebook hesabını beğenmek (+1 çekiliş hakkı),
-Bu sayfayı duyurmak (her farklı sosyal medyadaki duyuru için +1 çekiliş hakkı).

Not1: Farkındasınız sanırım iki tane facebook beğenme şeysi vardı. Bu vesileyle duyurmuş olayım. Eskisini kaldırdım. "Ben zaten eklemiştim" diyecek olanlara duyurulur.
Not2: Kargo ücreti tarafımdan karşılanacaktır.
Not3: Arkadaşlar yorum atarken bazen sıkıntı olabiliyormuş. Önceden de uyaranlar olmuştu ama dünden beri 20'den fazla mail aldım bu konuda. Elimden bir şey gelmiyor. Büyük ihtimalle tarayıcıdan kaynaklı oluyordur. Firefox veya Chrome kullanın derim.

36 yorum:

  1. OLEYYY:)
    Ne eğlenceli bi şey olcak bu böyle:)
    Bakalım kime nasip olcak.
    İnşALLAH bana olur :)

    YanıtlaSil
  2. Vayy! Senden hiç beklenmeyecek bir davranış. :P Ben daha çok bir dvd çekilişi falan bekliyordum. :P 500. günün hayırlı uğurlu olsun. :) Bu çekilişte bana çıkmazsa muhakkak alıp okuyacağım kitaplar. Şansımız boz olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
  3. @Lavinia
    DVD düşünüyordum :D Lakin seçtiğim filmlerin ses özelliklerine baktım 2+1'di hem de aktarımları kötüydü. Dedim bir şey olacaksa güzel olsun. Kitap daha cazip geldi. Ve evet kesinlikle okunması lazım bunların. Kitap bitirmekle çok da alakası olmayan biri olarak söylüyorum bunu, bunların (benim setim :P) yeri ayrı. İlla okunmalılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Taht Oyunları'nın dışında kalan o 3 kitabı gerçekten okumuşsun anlaşıldı. :P Şu çekiliş geçsin de ona göre ben de alayım.

      Sil
  4. Öncelikle hayırlı olsun 500. gününüz gerçi an itibariyle 501 olmuş :) neyse uzatmadan nice 500. günlere diyerek ayrılayım ve itiraf ediyorum evet sırf kitap için yaptım bu işi kabul ederseniz.. şansıma güveniyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Nice 500 günlere :)

    Çekilişe katma beni. Ne zamandır kitap okumuyordum. Ceza olsun, kendim alayım kitapları :) Taht Oyunları'nı okudum bu arada. Çok iyi kitaplar. Çeviriler de güzel.

    YanıtlaSil
  6. Güzel fikir ki :) kitaplar benim olarsa bi de..
    Hadi bakalım şansım bol olsun. :D

    YanıtlaSil
  7. Beni de sayma. Tebrik edip kaçayım. 5000'leri gör inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Henüz kitabı alıpda okuma fırsatı bulamadım , belk şans bize gülerde kitabı okuma fırsatı bulabilirim =) :D

    YanıtlaSil
  9. Nice 500'lere :) Muhteşem bir fikir!
    Her ne kadar ilk başlarda bende sizin gibi Game of Thrones'un kitaplarını dizi bitmeden okumak istemesem de sezon sonu öyle bir merak uyandırdı ki, işin rengi değişti :) Naçizane serinizi de gerçekten okumak isterim :)

    YanıtlaSil
  10. Nice 500'lere. Keyifle takip ettiğim birkaç blogtansın. Bozma kendini :P

    Game of Thrones bana çıkarsa diğer seriyi kazananla takas etmeye hazırım :D

    YanıtlaSil
  11. slm izleyicinim.
    GFN: Undenied

    Çekilişi blogumda duyurdum:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/01/mpazar.html

    mail:
    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. kardeşim için istiyorum bu kitapları, umarım:)

    YanıtlaSil
  13. 500. günün hatrına yakışır çok güzel bir davranış olmuş. Davranışından dolayı tebrik ederim, e tabi çekilişte umarım bana çıkar :)

    Blogunu takibe aldım.
    Facebook sayfanı beğendim.
    +Google üzerinden takibe aldım.

    YanıtlaSil
  14. Kutlu olsun 500. günün. Kandil gününü bekledim mesaj atmak için. Evet çakalım napim :)

    YanıtlaSil
  15. Game of Thrones olmasa katılmazdım :D
    Şaka bir tarafa bir bloga 500 gün emek göstermek büyük bir iş. Sizi tebrik ederim.
    Yanda üyeler gibi bir kısım vardı oradan Google Plus'la bir şeyler yaptım ama İnşallah olmuştur. Facebook ile beğendim ama.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. merhaba,
    gerçektan güzel bir çekiliş bu özellikle nazan bekiroğlu'nun kitaplarını merak ediyordum.bakalım şans benden yana mı(:
    mervebyuksel@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Süper bir fikir, tebrik ediyorum :)
    Takipteyim!

    YanıtlaSil
  19. facebook twitter ve gmailde duyurdum izleyicinim tabi ki :) bunlar da linkler http://www.facebook.com/profile.php?id=100000534381204 https://twitter.com/#!/quietus0
    şule çelik
    sulecelik1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. takip edilmeye başlanmıştır, tebrikler!

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar kitap denilince biz de varız :)
    Takipçiniziz.
    Facebook'ta beğenip paylaştık: http://www.facebook.com/beyazkitaplik
    Twitter'da paylaştık: https://twitter.com/#!/BeyazKitaplik/status/166621640929722368
    Blogda paylaştık: http://beyazkitaplik.blogspot.com/p/blog-cekilisleri.html
    Google'da + ladık.

    Herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. izleyicin oldum. facebook sayfanı begendım facebook ve twitter ımda paylastım
    https://twitter.com/#!/deutsche86
    http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/profile.php?id=100002189550259
    selda çınar
    selda-c-nar-86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. bende izlemeye aldım:)

    oguner08@pau.edu.tr

    YanıtlaSil
  24. facebook sayfanı bulamadım malesef bu yüzden şimdilik şansımı tek çekiliş hakkıyla deniyorum umarım şansım olur :)

    YanıtlaSil
  25. takibinizdeyim ben de kitap hediye ediyorum ve benim sayfama da beklerim:)

    YanıtlaSil
  26. @arwen
    Bilgi olsun diye söylüyorum; facebook eklentisi hemen sayfanın sağında. Sayfayı yenilediğinizde veya farklı tarayıcıyla açtığınızda büyük ihtimalle görünecektir.

    YanıtlaSil
  27. BLOGUNUZU İZLEMEYE ALDIM..ÇEKİLİŞİ BLOGUMDA DUYURDUM...

    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2012/02/mehmet-buluttan-kitap-cekilisi.html

    FACE'DE BEĞENDİM...

    emineozturk26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. kitapların olduğu yerde her zaman warımdır:)

    YanıtlaSil
  29. kitaplarınıza katip olma sevdalısı bir garip katli vacip köle ip atlardı bıraksaydı el sahip...

    YanıtlaSil
  30. Merhaba
    Bloğunuzu izliyorum.
    Facebook sayfanızı beğendim.
    Çekilişi duyurdum.
    http://www.facebook.com/nuyaver/posts/324962144206493
    https://twitter.com/#!/nuyaver/status/168052096418062336
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  31. izleyici oldum facete beğendim ve twitterda paylaştım

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000695133393

    https://twitter.com/#!/masumkedi87

    masuminciler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  32. hemen katıldım
    61.izleyicinim

    tüm şartları tamamladım

    http://www.facebook.com/lerzankayramirza duyurdum inş. kazanırım

    YanıtlaSil
  33. mrb.bloğun izleyicisiyim.sayfayı beğendim ve çekilişi facede yayınladım:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

    sevgiler..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...