18 Nisan 2012 Çarşamba

Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 1


Geçen sene -diziler açısından- biraz garip geçti, en azından dizilerle benim ilişkim açısından diyelim. Başlamasını harıl harıl beklediğim neredeyse hiçbir diziden memnun kalmadım sene boyunca. Hadi memnun kalmadım demeyelim buna da, beklentilerime karşılık alamadım diyelim :) Beklentilerime karşılık veren birkaç diziden biri de Game of Thrones'ti. Ama diğerlerinden önemli bir farkı vardı bu dizinin. 'Beklenti/beklentiye karşılık' verme oranında açık ara lider durumdaydı hepsinin arasında.

Ne zamandır bir şeyler yazmak istiyordum ama bir türlü elim gitmiyordu. Az şey(!) söyleyip geçilecek bir yapım olmadığından biraz daha yazmamayı düşünüyordum ama bir konu var ki ona değinmemeyi daha da başaramayacağım sanki. Dizinin her bir şeyi süper. Lakin başlangıç jeneriğinin ana teması çok hoş. Her bölüme başlamadan önce en az 3-4 kere baştan izlerim jeneriği. Tabii açılış müziği için. Ve tek seven ben değilim haliyle. Dünyanın her yerinden amatör 'çalgıcıların' yüklediği videolar var bu ana temanın farklı tonlarına dair. Belki görmeyen vardır diye ekleyeyim dedim güzellerinden.

Yüklemeden önce de Ramin Djawadi'ye selam saygı gönderelim. Elemanı hala tanımayan var mı bilmiyorum ama son zamanlarda top 10 listemdedir film-dizi müzikleri konusunda. Prison Break, Iron Man, Clash of the Titans ve daha niceleri gibi, pek çok son dönem enfes müzik çalışmalarına katılmış yeni nesil Hans Zimmer'imdir kendisi. Zaten Hans Zimmer'in rahle-i tedris'inden geçmiş bir abi oluyor kendileri. Güzel el almış hasılı. Severek dinliyoruz...

Sayfa yüklemelerinde sorunlar olmasın deyu 3 başlık halinde yayınlıyorum, devam başlıklar için;
- Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 2
- Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 3

1) Ramin Djawadi -- Game of Thrones
En başta tabii ki dizi müziğimizin orjinal hali




2) Game of Thrones - Opening Credits Cover (Heavy Version)
Heavy metalden hoşlananlara gelsin...




3) Game of Thrones soundtrack on piano
Piano. Olmuş valla, güzel olmuş bu bak :) Abi güzel çalıyor. 2 yerde tek notalık atlamalar var gibi geldi. Onun dışında cidden güzel.




4) Videogame of Thrones - Game of Thrones Theme (8 bit style remix)
Re-re-remix versiyon. Farklı olmuş tabii biraz :)




5) Game of Thrones intro (Accordion Cover)
Akordeon versiyon. Başarılı bir performans ama sanki başarılı bir cover değil gibi :) En sevdiğim çalgılardandır kendisi. Yann Tiersen'e selam edelim dinlemeden önce :)




6) Game of Thrones Violin Cover
Bak bak :) Şaşırtmacalı filan :) Loopluk bir cover :)



7) Game of Thrones Title Theme on Acoustic Guitar - Ramin Djawadi
Akustik gitarımız olmazsa olmazımız. En başarılı coverlardan biri. Ve videoyu yapan abiyi de tebrik edelim. Güzel montajlamış. Basit gibi görünse de karelerdeki kurgu takdirlik.




8) Lara plays the Game of Thrones theme on piano and violin
Aynı abladan piano ve Violin düeti. Yaratıcı insanları severim :)
Oldukça güzel olmuş. Lakin enstrumentallerin azizliğine uğramış o gaza getirici thememiz. Sanki biraz narin duyguların esiri olmuş 97 saniye boyunca :)




9) Game of Thrones Theme (Techno Remix)
Soundtrack öyle enfes ki, techno remixe de gitmiş :) Tabii diğerleri kadar da gitmemiş :)



10) Ramin Djawadi - Game Of Thrones Main Theme (Astroleaf Trance Remix)
Trance müzik pek benim tarzım değildir. Sanki en olmamış olan da bu :P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...