18 Nisan 2012 Çarşamba

Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 2


Geçen sene -diziler açısından- biraz garip geçti, en azından dizilerle benim ilişkim açısından diyelim. Başlamasını harıl harıl beklediğim neredeyse hiçbir diziden memnun kalmadım sene boyunca. Hadi memnun kalmadım demeyelim buna da, beklentilerime karşılık alamadım diyelim :) Beklentilerime karşılık veren birkaç diziden biri de Game of Thrones'ti. Ama diğerlerinden önemli bir farkı vardı bu dizinin. 'Beklenti/beklentiye karşılık' verme oranında açık ara lider durumdaydı hepsinin arasında.

Ne zamandır bir şeyler yazmak istiyordum ama bir türlü elim gitmiyordu. Az şey(!) söyleyip geçilecek bir yapım olmadığından biraz daha yazmamayı düşünüyordum ama bir konu var ki ona değinmemeyi daha da başaramayacağım sanki. Dizinin her bir şeyi süper. Lakin başlangıç jeneriğinin ana teması çok hoş. Her bölüme başlamadan önce en az 3-4 kere baştan izlerim jeneriği. Tabii açılış müziği için. Ve tek seven ben değilim haliyle. Dünyanın her yerinden amatör 'çalgıcıların' yüklediği videolar var bu ana temanın farklı tonlarına dair. Belki görmeyen vardır diye ekleyeyim dedim güzellerinden.

Yüklemeden önce de Ramin Djawadi'ye selam saygı gönderelim. Elemanı hala tanımayan var mı bilmiyorum ama son zamanlarda top 10 listemdedir film-dizi müzikleri konusunda. Prison Break, Iron Man, Clash of the Titans ve daha niceleri gibi, pek çok son dönem enfes müzik çalışmalarına katılmış yeni nesil Hans Zimmer'imdir kendisi. Zaten Hans Zimmer'in rahle-i tedris'inden geçmiş bir abi oluyor kendileri. Güzel el almış hasılı. Severek dinliyoruz...

Sayfa yüklemelerinde sorunlar olmasın deyu 3 başlık halinde yayınlıyorum, devam başlıklar için;
- Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 1
- Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 3

11) Game of Thrones - Themesong Space Edition by Whipshade
Themenin ağırlığına yakışmasa da ayrı bir tadı olmuş bunun. Sevdim ben.



12) Game of Thrones Intro/Theme/Soundtrack Bağlama Cover
Orjinal themeyi dinleyip de bağlama tadı almayan yoktur sanırım. Bizden bir abi de denemiş. Pek başarılı olmasa da performansı...



13) Game of Thrones Soundtrack/Intro with Bağlama
Bizim bağlamacı abi denemeye devam ediyor :)



14) Game of Thrones - Opening Theme (Medieval Cover)
Ortaçağ esintileriyle...



15) The Muppets: Ringing of the Bells
Muppets diyarından geliyor...



16) Game Of Thrones (Alert's 70s Metalstep Remix)
En bi süper metal coverlarından biri. Garip bir şey çıkmış ortaya ama enfes :)



17) Game of Thrones Intro - Ramin Djawadi (Mandolin Cover)
Güzel bir mandolin coveri daha.



18) Game of Thrones Theme (Rock Version)
Zaten rock en yakın ton themeye. Rock coverların yeri ayrı...



19) Game of Thrones - Main Theme (Heavy Metal Version)
Bir heavy metal daha. Güzel olmuş bu da.



20) Game of Thrones Intro Theme acoustic cover with chanting
Bizden bir abi daha. Sesi için özür dilemiş, üzerine bir şey demiyorum :) Bağlama coveri iyi gibi :)

1 yorum:

  1. Dizinin kalitesiyle bütünleşen bir jenerik. İkisi de birbirinden Müthiş. Böyle bir diziye böyle bir jenerik.
    Jeneriği dinlemekten alıkoyamıyorum kendimi diziye başlarken:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...