18 Nisan 2012 Çarşamba

Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 3


Geçen sene -diziler açısından- biraz garip geçti, en azından dizilerle benim ilişkim açısından diyelim. Başlamasını harıl harıl beklediğim neredeyse hiçbir diziden memnun kalmadım sene boyunca. Hadi memnun kalmadım demeyelim buna da, beklentilerime karşılık alamadım diyelim :) Beklentilerime karşılık veren birkaç diziden biri de Game of Thrones'ti. Ama diğerlerinden önemli bir farkı vardı bu dizinin. 'Beklenti/beklentiye karşılık' verme oranında açık ara lider durumdaydı hepsinin arasında.

Ne zamandır bir şeyler yazmak istiyordum ama bir türlü elim gitmiyordu. Az şey(!) söyleyip geçilecek bir yapım olmadığından biraz daha yazmamayı düşünüyordum ama bir konu var ki ona değinmemeyi daha da başaramayacağım sanki. Dizinin her bir şeyi süper. Lakin başlangıç jeneriğinin ana teması çok hoş. Her bölüme başlamadan önce en az 3-4 kere baştan izlerim jeneriği. Tabii açılış müziği için. Ve tek seven ben değilim haliyle. Dünyanın her yerinden amatör 'çalgıcıların' yüklediği videolar var bu ana temanın farklı tonlarına dair. Belki görmeyen vardır diye ekleyeyim dedim güzellerinden.

Yüklemeden önce de Ramin Djawadi'ye selam saygı gönderelim. Elemanı hala tanımayan var mı bilmiyorum ama son zamanlarda top 10 listemdedir film-dizi müzikleri konusunda. Prison Break, Iron Man, Clash of the Titans ve daha niceleri gibi, pek çok son dönem enfes müzik çalışmalarına katılmış yeni nesil Hans Zimmer'imdir kendisi. Zaten Hans Zimmer'in rahle-i tedris'inden geçmiş bir abi oluyor kendileri. Güzel el almış hasılı. Severek dinliyoruz...

Sayfa yüklemelerinde sorunlar olmasın deyu 3 başlık halinde yayınlıyorum, devam başlıklar için;
- Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 1
- Game of Thrones - Ana Tema Coverları | Ramin Djawadi 2

21) Game of Thrones - Title Theme (Solo Acoustic Guitar Cover)
Helal olsun. Bunu da sevdim. Parçadan ziyade elemanın performans iyi :)



22? Game of Thrones Theme Song Instrumental Cover-Ellinghaus Talent Show 2011
Toplu bir çalışma söz konusu. Abiler ablalar eğleniyorlar, şans verin derim.



23) Game of Thrones Intro - Banjo Cover
En olmamışlardan ama farklı seslere her zaman tahammülümüz var. (yazar burada sanatı demokrasiye alet ediyor)



24) Game of Thrones theme cover
Bu abiyi neden ayıralım demii.



25) Game of thrones intro (bagpipes cover) by Mermicolión
Kültür birliktelikleri kadan hoş bişi var mı dünyada ya Hu?



26) Game Of Thrones Harmonica Cover
Hepimizin çocukluğunda illa bir kere sardırdığı mızıkaaaa. Bu abi çocukluğunda bırakmamış belli :)



27) Game of Thrones Opening A Cappella
Akapellasını yirinnnn :) Olmamış diyoruz ama farklı türleri görmezden de gelmiyoruz :)



28) Game of Thrones Cello Cover
Ve olmazsa olmazlardan çello.



29) Game of Thrones Heavy Remix
Bir heavy metal daha. Resmen güzel ya Hu.



30) Game of Thrones intro (epic heavy version)
Bu sefer epic heavy. Ayrı bir tadı var tabii :)



31) Game of Thrones Theme Mix (Metal Version)
Metale dönelim biraz da.



32) Game of Thrones Theme (Metal Version)
Metali abartınca da böyle oluyor işte :) Adam gibi çal işte, ne diye atraksiyona giriyon :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...