9 Temmuz 2012 Pazartesi

... Ve Kitaplar Sahiplerini Buldu 2


Evet, talihli arkadaşlar belli oldu. Hediye eden arkadaşın cebine sağlık diyerek sonuçları açıklayalım.

3 serimiz vardı. İlk serimizin talihlileri;


İkinci serimizin talihlileri;


Üçüncü serimizin talihlileri;


dir. Kazananlar mail yoluyla ulaşıp adreslerini versinler, muhtemelen en geç salı günü kargoya verilmiş olacak kitaplar. 1 hafta süremiz olsun. Bu 1 hafta içinde kazananlardan ulaşmayan olursa, yedeklere geçecek haklar. Eğer gerçekleşirse böyle bir durum diye yedekler de mail adreslerini ulaştırsınlar mail yoluyla, haberdar edebileyim.

Umarım hayırlara vesile olur kitaplar. Diğer arkadaşların da okuma listelerine girsinler derim bu kitaplar.

Esen kalalım o zaman şimdi.

6 yorum:

  1. Yine şansım yokmuş. :) Kazananlara hayırlı uğurlu olsun. Gerçekten çok güzel bir hediye kitap çekilişiydi. Tebrikler Mehmet. :)

    YanıtlaSil
  2. yedeğim ben :) yine de mail adresimi vereyim. info@kalemsuare.com diğer arkadaşları kutluyorum, iyi okumalar.

    YanıtlaSil
  3. Yaaa :(( yedek çıkmışım. Ama kazanları çok çok tebrik ediyorum. Kitaplar gerçekten harika. Böyle güzel bir çekiliş yapan arkadaşımıza tekrar teşekkür ediyorum.
    Belki pembe durul'a ulaşamazsınız diye yine de mail adresimi bırakıyorum.

    delikitap@windowslive.com

    YanıtlaSil
  4. Şanslı arkadaşları tebrik ederim, keyifle okusunlar.:)

    YanıtlaSil
  5. Kazananlara keyifli okumalar...

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog sahibinin onayından sonra yayınlanacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...